شرایط و قوانین

terms conditions

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات پارسی گیم به دقت ملاحظه فرمایید. قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده است و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. استفاده از سایت به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط فوق می باشد.

divider

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه پارسی گیم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پارسی گیم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 divider

حریم خصوصی کاربران

با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم ثبت نام الزامی می باشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط ما تضمین می گردد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.ParsiGameShop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت پارسی گیم هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.ParsiGameShop.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

divider

ثبت و پردازش و ارسال سفارش

کلیه سفارش های ثبت شده در فروشگاه اینترنتی پارسی گیم در طور روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی پردازش و ارسال می شوند و سفارشات ثبت شده در تعطیلات رسمی ، در اولین روز پس از تعطیلات پردازش و ارسال می شوند . مشتریان عزیز می توانند در کلیه 7 روز هفته و 24 ساعت در روز سفارشات خود را ثبت کنند .

پس از سفارش کالا و پرداخت صورتحساب وضعیت آن به صورت پردازش انبار خواهد بود ، که در صورت عدم موجودی محصول در انبار فروشگاه پارسی گیم با خریدار تماس گرفته خواهد شد که جهت استرداد و یا تعویض کالای مورد نظر اقدام شود . زمان معلق ماندن سفارش بستگی به حجم سفارش های در حال بررسی توسط ما دارد. پس از تایید بخش انبارداری سفارش شما به حالت آماده ارسال تبدیل خواهد شد .

زمان آماده سازی سفارش بین 1 تا 3 روز کاری متغیر خواهد بود. زمان حمل بسته به شیوه حمل انتخابی شما خواهد داشت که در سفارش‌های پیک در تهران 1 روز و پست پیشتاز (نقدی) 48 الی 72 ساعت خواهد بود.

قبل از ارسال توسط پیک با شما از طریق پیام کوتاه یا تماس تلفنی هماهنگ خواهد شد.

تحویل سفارش های پستی به عهده خریدار می باشد. مطابق قانون پست، مأمور پست موظف خواهد بود تا 2 بار به محل مورد نظر مراجعت نموده و در صورت عدم حضور شما نامه ای مبنی بر عدم حضور شما دریافت خواهید کرد که با در دسترس داشتن آن می‌توانید بسته خود را از مرکز پستی مورد نظر دریافت کنید.

 divider

سرویس مهلت تست 7 روزه پارسی گیم

بخش بازرگانی فروشگاه اینترنتی پارسی گیم تمام تلاش خود را برای تهیه کالاهای با کیفیت انجام می دهد. برای کالاهای دیجیتال که بخش مهمی از کالاهای موجود ما هستند تلاش شده است تا این محصولات با گارانتی مناسبی ارایه گردد. برای محصولات با گارانتی در بخش دیجیتال شما کالای پلمپ شده تحویل میگیرید و پارسی گیم در این بین نقش توزیع کننده را دارد و در صورت بروز هر مشکلی باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید . البته بخش بازرگانی پارسی گیم تلاش می کند بهترین وارد کنندگان و گارانتی را برای شما فراهم کند.

در هفت روز مهلت تست کالا شما این فرصت را دارید تا در صورت بروز مشکلاتی که مربوط به دستگاه باشد با بخش پشتیبانی پارسی گیم تماس بگیرید و مسایل خود را مطرح کنید. پارسی گیم تمام تلاش خود را برای برقراری بهتر ارتباط شما با گارانتی انجام میدهد.

در صورتیکه شما کالای بدون گارانتی را خریداری کرده باشید در این هفت روز ، پارسی گیم مشکلاتی را که مربوط به تولید دستگاه هستند می پذیرد و مشکلات نواقص فیزیکی مورد پذیرش نخواهند بود. پارسی گیم در هنگام تامین کالاهای بدون گارانتی آنها را تست خواهد کرد و برای مشتری ارسال می شوند.

تمام تلاش فروشگاه اینترنتی پارسی گیم جذب رضایت شماست بنابراین در هنگام بروز مشکل بخش مدیریت ارتباط با مشتری این مجموعه تمام تلاش خود را برای کمک به خریدار انجام میدهد.

 divider

روندهای بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه پارسی گیم بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی پارسی گیم امکاناتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است .

رویه ‏های خدمات پس از فروش پارسی گیم توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:

اشکالات فنی در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر ، پارسی گیم فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را به 7 روز کاری پس از تحویل افزایش داده است.
جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏ های زیر دقت فرمایید:

جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 02136257915 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما ، به خدمات پس از فروش ، به فروشگاه پارسی گیم اطلاع داده شود.

کارشناسان خدمات پس از فروش پارسی گیم ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏ کنند ، در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان پارسی گیم تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید .

برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به پارسی گیم، لازم است کالا ، به ‏خوبی بسته بندی و همراه لوازم جانبی به صورت کامل و با هماهنگی با کارشناسان فروش ، به فروشگاه پارسی گیم ارسال شود .

این خدمات اشکال‏‏های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی ‏‏شود.

 

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‏ های زیر دقت فرمایید :
  • در چنین مواردی امکان تعویض کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پارسی گیم اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده و بسته بندی کالا باز نشده باشد.
  • در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا به پارسی گیم اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده و بسته بندی کالا باز نشده باشد.
  • جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 02136257915 و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش پارسی گیم اطلاع داده شود.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • برای ارسال کالای دارای مغایرت به پارسی گیم ، لازم است کالا ، به ‏خوبی بسته بندی و همراه لوازم جانبی به صورت کامل و با هماهنگی با کارشناسان فروش ، به فروشگاه پارسی گیم ارسال شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی پارسی گیم صورت نمی‏‏گیرد.

 divider

انصراف از خرید و لغو سفارش

لغو سفارش فقط در زمانی که وضعیت به صورت “پردازش انبار” باشد امکان پذیر است و از زمانی که وضعیت به ” آماده ارسال ” تغییر پیدا کند در صورت لغو، نیمی از هزینه سفارش به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.

  • در صورتی که انصراف مشتری از خرید، قبل از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات پارسی گیم اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
  • در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، استرداد و یا تعویض کالای ارسال شده ، امکان پذیر نیست .

 divider

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

پارسی گیم در تلاش است که کلیه سفارش های خود را در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند . با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات و همچنین تحویل به شرکت های حمل و نقل معتبر ، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه پارسی گیم تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

  • آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش پارسی گیم اطلاع داده شود.
  • در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پارسی گیم عودت شود.
  • پارسی گیم همواره می‏کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

 divider

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز فروشگاه اینترنتی پارسی گیم به منظور ایجاد انگیزه و تجربه ی یک خرید خوب برای مشتریان عزیز تهیه شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات پرفروش و محبوب کاربران با تخفیفاتی ویژه درج می شود که تنها در ساعات مشخص شده امکان سفارش گذاری با این تخفیفات هستند .

 divider

نمایندگی

پارسی گیم در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی پارسی گیم اطلاع دهید.

 

© کلیه محتویات سایت پارسی گیم شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت پارسی گیم تعلق دارد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد .

پارسی گیم خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.